Strefa E-biznesu

Oby nie kolejny nudny blog… o ebiznesie.

Ostatnie porady do PP


Dziś ostatni artykuł, ostatnie porady dotyczące programów partnerskich. Mam nadzieję że choć w minimalnej mierze, moje przemyślenia i rady, okazały się pomocne dla Ciebie.

22. Przeglądaj statystyki

Jeśli organizator programu partnerskiego udostępnia statystyki, to śledź je codziennie. Zobacz, gdzie wchodzą ludzie, jakie strony przeglądają i gdzie kończą swoje żeglowanie. Być może zauważysz, że najczęściej wchodzą na stronę X i nie dokonują zakupów. Wejdź na tę stronę i spójrz na nią krytycznym okiem. Dlaczego ludzie nie zamawiają? Może to, co jest na niej napisane, nie przekonuje ich? Może właściwie na tej stronie nie ma nic poza zdjęciem i opisem producenta? Przeglądaj statystyki i udoskonalaj nierentowne miejsca na stronie.

23. Skup się na tym, co jest

Nie zapisuj się do tysięcy programów partnerskich, bo nie jesteś w stanie skutecznie promować wszystkiego. Lepiej zarobić w jednym programie konkretne pieniądze i wypłacić je, niż w kilku programach po kilkanaście złotych. Poza tym nie ma sensu rozdrabniać się i po łebkach promować wszystko, co popadnie. Tam, gdzie zarobisz mało, nie będziesz miał możliwości wypłacenia pieniędzy aż do momentu przekroczenia limitu. Wyjątkiem może być rozwiązanie umowy z organizatorem – wtedy musi ci wypłacić zarobione pieniądze. Pamiętaj jednak, że od każdych zarobionych sum trzeba odliczyć podatek.

24. Brutto, netto

Przeczytaj dokładnie regulamin. W prawie każdym programie pieniądze, które zarabiasz, są kwotami brutto od których trzeba zapłacić podatek. W efekcie, jeśli chcesz wypłacić uzbierane np. 100 zł, to dostaniesz sumę pomniejszoną o kwotę podatku.

25. Sprawdź wiarygodność organizatora

Wybierając program zwracaj uwagę na organizatora, czyli firmę z którą będziesz współpracował. Czasami mając do wyboru miejsca, gdzie towar jest taki sam, np. księgarnie internetowe ogólnotematyczne, warto zapisać się do renomowanej firmy, która istnieje długo.

26. Darmowe próbki

Darmowe rozdziały książek są bardzo dobrym sposobem na promowanie konkretnych tytułów. Jeśli wydawca nie udostępnia ładnych plików PDF, a jedynie wersje online, to polecam we własnym zakresie stworzyć plik, który będzie można ściągać z twojej strony. W tym pliku oczywiście zamieść okładkę do książki, fragment i bezpośredni link do miejsca, gdzie można nabyć tę pozycję.

Przy firmach hostingowych można skłonić klienta do przetestowania usług firmy (o ile istnieje taka możliwość). Mam nadzieję, że artykuł podsunął ci kilka ciekawych rozwiązań, które wykorzystasz w swoim partnerskim biznesie.

Reklamy

30/01/2011 - Posted by | Program Partnerski | , , , , ,

Brak komentarzy.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: