Strefa E-biznesu

Oby nie kolejny nudny blog… o ebiznesie.

Zyski,newslettery,kursy…


Czy PP to szybkie zyski? Co zrobić, by budować interakcję z organizatorami PP oraz ze swoimi potencjalnymi klientami, oraz kilka słów na temat Twoich działań by wdrożyć PP.

16. Nie licz na szybkie zyski

Jeśli dwa dni temu zainstalowałeś materiały partnerskie na stronie i liczysz na zyski, to niestety muszę cię rozczarować. Zyski przychodzą tylko do tych, którzy pracują i są cierpliwi. Jeśli twoja pozycja w wyszukiwarce nie jest wysoka, to będzie to przekładało się na małe zyski i niską oglądalność. Żeby poprawić swoją sytuację, musisz popracować przynajmniej 2-3 miesiące nad pozycją strony. Nie zapomnij też, że można być na samej górze w wynikach wyszukiwania, ale jeśli strona nie będzie zawierała ciekawych treści, to nie przełoży się to na sprzedaż.

17. Zaprenumeruj newslettery organizatora

Jeśli jest możliwość prenumeraty newslettera dla partnerów, to polecam z tego skorzystać. Dzięki temu będziesz wiedzieć jakie nowości pojawiły się w programie partnerskim. Dodatkowo polecam prenumeratę newslettera przeznaczonego dla klientów firmy w której PP uczestniczysz. Dostaniesz informacje na temat zniżek i promocji. Jako partner możesz te informacje wykorzystać, czyli zamieścić na stronie i przesłać w newsletterze do swoich klientów.

18. Zbieraj adresy e-mail

Nie mówię tu o chodzeniu po sieci i zbieraniu adresów. Stwórz możliwość prenumerowania newslettera na swojej stronie. Jeśli pojawi się coś nowego, to napiszesz o tym do ludzi.

19. Napisz kurs

To bardzo łatwe. Załóżmy, że promujesz książki związane z rozwojem osobistym. Możesz napisać krótki kurs zarządzania czasem. Nie musi to być coś długiego, bo każda lekcja będzie wysyłana automatycznie e-mailem (dzięki specjalnym skryptom, które sobie zainstalujesz). W każdej lekcji „przemycaj” linki partnerskie – w naszym przykładzie doskonale sprawdzą się różne książki związane z zarządzaniem czasem, rozwojem osobistym itp.

Możesz też za darmo rozdawać różne raporty własnego autorstwa (nie zapominając oczywiście o umieszczeniu linków partnerskich). Przestrzegam przed rozdawaniem darmowych rzeczy, które można dostać w każdym zakątku internetu. Daj coś od siebie, coś innego, wyjątkowego. Ludzie widząc, że dajesz coś, czego nie ma gdzie indziej, chętnie zapiszą się na newsletter, aby otrzymać prezent.

Tego typu kursy i prezenty są bardzo skuteczne. Kreujesz się na eksperta w danej dziedzinie i ludzie nabierają do ciebie zaufania. Jeśli powiesz, że książka X jest mało przydatna, to teoretycznie działasz wbrew własnemu interesowi. Ludzie lubią czuć, że ktoś chce im pomóc i nie wciska im byle czego. Przestrzegając przed złymi produktami i polecając te dobre, zyskujesz wielki szacunek w oczach potencjalnych klientów.

20. Prowizja za zrealizowane zamówienia

Jeśli masz do dyspozycji rozbudowane statystyki sprzedaży, to zapewne zauważysz, że niektóre zamówienia najpierw są w realizacji, a później mają status „anulowane”. Klienci bardzo często zamawiają towar i nie płacą. Ty jako partner dostajesz prowizję za zrealizowane zamówienia, a nie za złożone. Na to, że ludzie nie płacą nie masz żadnego wpływu, bo mają prawo zrezygnować z zakupów.

21. Działaj szybko

Nie zastanawiaj się, czy szata twojej strony jest odpowiednia, czy link ma być zielony, czy niebieski, tylko działaj na rzecz zarabiania. Szatę strony można zmienić w każdej chwili. Tak naprawdę klienci nie zwracają uwagi na szatę graficzną. Gdyby tak było, to nie zarabiałabym w programach partnerskich. Szaty graficzne moich partnerskich stron nie są rewelacyjne, a mimo to codziennie mam kilka zamówień, które są odzwierciedleniem ilości wejść na stronę. Im wcześniej zainstalujesz na stronie materiały związane z PP i dodasz swojej stronie życia, tym szybciej zaczniesz zarabiać.

Kolejny artykuł będzie ostatnim z serii „pigułki o programach partnerskich”. Mam nadzieję że  ten skąpy zestaw informacji, przyczyni się do poszerzenia Twojej wiedzy w temacie PP. Można zadać pytanie czemu zdradzam te informacje? (bo nie wszystkim wydają się one tak oczywiste) Sprawa jest prosta, każdy program partnerski to promowanie towaru, usługi, itp. Internet jest tak zapchany wszelkiego rodzaju informacjami i reklamą – że czasem wyłuskanie drobiazgów z tego „zgiełku” urasta do miana niemożliwego… ale może właśnie Ty znalazłeś przez przypadek, coś takiego co inni poszukiwali miesiącami, i potrafisz to wypromować, zareklamować a i jeszcze dzięki kilku informacją z moich artykułów – na tym zarobić. I na tym cały „pic” polega.

Reklamy

29/01/2011 - Posted by | Program Partnerski | , , , , , ,

Brak komentarzy.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: