Strefa E-biznesu

Oby nie kolejny nudny blog… o ebiznesie.

Kolejne 5 porad do PP


Dziś dwa artykuły jeden po drugim. Kolejna piątka dobrych rad jakie powinny być pomocne przy podejmowaniu decyzji na temat programów partnerskich. Mam nadzieję że będzie to mała pigułka informacji, która się przyda każdemu kto ma zamiar lub też już prowadzi swój pp.

6. Zapomnij o blogu reklamowym

Coraz częstszym zjawiskiem jest tworzenie blogów, na których promuje się programy partnerskie albo konkretne produkty z tych programów. To nie jest dobra strategia, bo każda notka to reklama jakiegoś produktu, a sam autor pozostaje anonimowy. Zastanawiam się, czy ktokolwiek czyta takie blogi.

Dużo skuteczniejszym podejściem jest pisanie na jakiś temat i między wierszami, ot tak jakby mimochodem wspominanie o jakichś produktach, np.: „Wczorajsza wycieczka rowerowa była bardzo udana. Nawet przebita dętka mnie nie przeraziła. Ostatnio kupiłem fajny zestaw z klejem i małymi łatkami, którymi można szybko naprawić dętkę. Dzięki temu dojechałem do domu i gdyby nie ten zestaw miałbym przed sobą dobre 30 kilometrów spaceru w środku nocy”. I wtedy śmiało można podlinkować do akcesoriów, o których piszesz.

Czy widzisz różnicę? W pierwszym typie blogów autorzy każdą notkę traktują jak ulotkę reklamową. Autor drugiego bloga jest pasjonatem rowerów i opisuje swoje wycieczki, a przy okazji zarabia w programach partnerskich. Której osobie klienci bardziej uwierzą?

7. Brak anonimowości

Strona, której autor jest nieznany nie wzbudza żadnego zaufania. Klient chce wiedzieć u kogo kupuje. Napisz swoje imię i nazwisko oraz kilka słów o sobie.

8. Chwal się swoją stroną

Nikt nie zareklamuje twojej strony lepiej niż ty sam. Zrób dobrą stronę i użyj etycznych i skutecznych metod pozycjonowania. W większości przypadków dla poprawienia pozycji w wyszukiwarce wystarczy samo dodawanie stron do katalogów. Chwal się swoją stroną, jeśli chcesz na niej zarabiać. Na forach dyskusyjnych wstaw jej adres w stopce. Odpowiadaj na posty na forach (na temat!), a w stopce zamieszczaj adres do swojej strony. Pisząc e-maile, nie zapomnij o umieszczeniu adresu WWW na końcu.

9. Recenzuj produkty

Założę się, że nigdy w życiu nie widziałeś produktów, które chcesz wcisnąć ludziom. Wcisnąć? Dokładnie tak. Nie znasz produktu, który promujesz, a polecasz go i oczekujesz, że inni będą go od ciebie kupować. Żeby odnieść sukces, musisz być konsumentem towaru, który sprzedajesz. Jeśli sprzedajesz książki i nie stać cię na ich kupowanie, ściągnij darmowe fragmenty z internetu albo idź do księgarni i obejrzyj te pozycje. Napisz kilka słów na temat tego, co promujesz.

10. Dlaczego tak mało zarabiam?

Prawdopodobnie twoje zarobki są adekwatne do tego, ile czasu poświęcasz swojemu biznesowi. Wszystko wymaga czasu, cierpliwości i wiedzy. Kolejnym powodem, dla którego zarabiasz mało jest wtopienie się w szarą masę innych partnerów. Krótko mówiąc nie wyróżniasz się niczym.

Reklamy

27/01/2011 - Posted by | Program Partnerski | , ,

Brak komentarzy.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: